loading...
هرانچه شما میخواهید
milad بازدید : 1 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)

ا توجه به حفره امنیتی خطرناک جاوا، از کاربران خواسته شده تا برای جلوگیری از سوءاستفاده هکرها و نویسندگان بدافزار هرچه زودتر این نرم افزار را در مرورگرهای اینترنت خود غیرفعال کنند.

، به گفته اوراکل بیش از 850 میلیون کامپیوتر در سراسر جهان از پلتفرم جاوا استفاده می‌کنند و این کامپیوترها در صورت غیرفعال نکردن یا برنداشتن فوری این برنامه ممکن است در معرض خطر قرار گیرند.
با وجود اینکه این خطا در جاوای 7 یافت شده است، اما اوراکل در بیانیه‌ای در سایت وابسته‌اش CNET اعلام کرد این خطا در نسخه‌های قدیمی‌تری این نرم‌افزار وجود ندارد.
سخنگوی اوراکل اعلام کرد: " اوراکل از خطای نرم‌افزار جاوای تلفیق‌شده با جستجوگرهای وب آگاه است. این خطا منحصر به جاوای 7 می‌شود. این خطا در نسخه‌های دیگر جاوا وجود ندارد، و بر اپلیکیشن‌های جاوا که به طور مستقیم نصب شده‌اند یا روی سرورها، کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ‌ها و سایر وسائل کار می‌کنند، نیز تاثیری ندارد."
دولت آمریکا در اقدامی کم‌سابقه روز جمعه 11 ژانویه به کاربران کامپیوتر هشدار داد که برای جلوگیری از سوءاستفاده هکرها و نویسندگان بدافزار این نرم‌افزار را غیرفعال کنند.
این نگرانی وجود دارد که این ضعف امنیتی در جاوای 7 امکان نصب شدن غیرمجاز بدافزارهایی بر روی کامپیوترها را بدهد که اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند و برای سرقت هویت به کار روند. همچنین این خطر قوی وجود دارد که کامپیوترهای آلوده شده به عنوانی بخشی از یک "بات‌نت" گسترده‌تر - یک شبکه از ماشین‌های "زومبی"- برای انجام حملات "محرومیت از سرویس" (DoS) به شبکه‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی به کار روند.

milad بازدید : 1 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

با توجه به بالا رفتن درصد نفوذ روز افزون اینترنت در بین کاربران و همه گیر شدن استفاده از سایتها و سرویس های اجتماعی و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی توسط کاربران با دوستان و آشنایان خود ،‌ احتمال هک شدن اکانتها و سو استفاده از این اطلاعات نیز افزایش پیدا کرده و رعایت امنیت در استفاده از این سرویسها و اکانتهای کاربری به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است . . .

 

جلوگیری از هک شدن اکانت فیس بوک

 

در این مطلب چندین نکته امنیتی را بررسی خواهیم کرد که با رعایت آنها تا درصد بسیار بالایی از هک اکانت کاربری خود در سایتها و سرویس های آنلاین جلوگیری خواهید کرد...

milad بازدید : 7 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست قصد داریم تا نحوه ی پنهان کردن فایل هادر ویندوز هفت را اموزش دهیم.

 

ابتدا بر روی فایلی که میخواهید ان را پنهان کنید کلیک راست کنید وگزینه ی اخر یعنی peropertiesرا انتخاب کنید. میبینید که همانند تصویر پنجره ای باز میشود.باز هم مثل این تصویر گزینه ی hiddenیعنی پنهان را فعال کنید.توجه داشته باشید که فقط این گزینه فعال باشد.پس از این کار باید تنظیماتی در ویندوز خود انجام دهید.

 

بقیه ی اموزش در ادامه مطلب

milad بازدید : 5 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

نت تاب چيست؟

اسمشو تا الان شنيدين؟

كاملا در مورد اين تكنولوژي اطلاع داريد؟

نت تاب تكنولوزي جديد از دسته محصولات رايانه اي است كه به نوعي جايگزين كيس كامپيوتر ميتواند جا گيرد. به نظر من سخت افزار يك لب تاب هستش فقط مانيتور نداره كه به مانيتور و صفحه كليد و موس وصل ميشه و كار يه پي سي رو انجام ميده

قيمتش از 200 به بالا هست...مدل هاي مختلف داره

مشخصات تمامي مدل ها در ادامه مطلب درج شده.....

milad بازدید : 5 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

رمز شما به چه مدت هک می شود؟(کلیک کن تا بفهمی!)  با کمک این سایت میتونیدرمزی رو که برای وبلاگتون گذاشتین یا میخوایین بزارین رو چک کنید و ببینید چقدر طول میکشه تا بتونن او رمز رو هک کنن.سایت در ادامه مطلب


milad بازدید : 10 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

اموزش ساخت برنامه ی اندروید برای سایت/وبلاگ شما از طریق سایت feed.nu
سرویس Feed.nu قدرت گرفته از وردپرس به کاربران خود این امکان
را می دهد که برای سایت خود یک اپلیکیشن اختصاصی و کاملاً حرفه ای بسازند
تا کاربرانی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند بتوانند با نصب آن
در دستگاه خود مطالب سایت را کنند. این سرویس با استفاده از قدرت وردپرس
شبکه به هر کاربر جدید یک آدرس پیش دامنه ( مانند http://androidfa.feed.nu
) اختصاص می دهد تا کاربر بتواند آخرین نسخه اپلیکیشن اندرویدی سایت خود
را برای دانلود عمومی در اختیار بازدید کنندگان خود بگذارد. همچنین می
توانید بعد از ساخت اپلیکیشن اندرویدی سایت خود آن را در مارکت اندروید ثبت
کنید تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب کنید.

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 1,008